Ingatlan adásvételi szerződés
Ingatlanvásárlás során mind a vevőnek, mind az eladónak egyaránt érdeke a biztonságos, és szabályszerű ügyintézés. Az ügyvédi közreműködés a jogszabályoknak való megfelelés mellett az ügylet biztonságát is garantálja. Ingatlanjogban jártas ügyvédeink teljeskörű ügyintézést, és képviseletet vállalnak ingatlan adásvételi szerződés megkötése során.
Amit ajánlunk:
vásárlást megelőző jogi tanácsadás,
részletes tájékoztatás díjakról, költségekről,
precíz, pontos, gyors munkavégzés,
szerződéskötés rövid határidővel,
folyamatos ügyféltámogatás a szerződés lezárásáig, ügyfélbarát kommunikáció.
Az ügyvédi megbízási díj magában foglalja az alábbi szolgáltatásokat:
- ingatlan tulajdoni lapjának előzetes beszerzése, ellenőrzése, ügyleti kockázatok feltárása,
- adásvételi szerződés tervezet elkészítését, szerződő felekkel történő részletes egyeztetése,
- felek azonosítása, személyi okmányok ellenőrzése,
- adásvételi szerződés ellenjegyzése,
a szerződéshez kapcsolódó okirati letét kezelése, őrzése, - földhivatali ügyintézés,
- banki ügyintézéshez szükséges vételár nyilatkozatok elkészítése,
- birtokba adási jegyzőkönyv tervezet elkészítése.

Ingatlan adásvételi szerződés ügyvédi megbízási díja lakóingatlan esetén:
A vételár
0,4%-a
(min. 100 000 Ft; max. 450 000 Ft)
Garázs, gépjárműbeálló, termőföld, és telek adásvétele esetén kérje egyedi árajánlatunkat.
Az árak bruttó díjak, illetve alanyi ÁFA mentes díjak, tehát további ÁFA a díjakat nem terheli.
A számlánkat banki átutalással, vagy készpénzben tudja rendezni a szerződés aláírását követően.
Felmerülő egyéb költségek:
- Földhivatali eljárási illeték: 10 600 Ft
- Tulajdoni lap költsége: 2 x 4 800 Ft